.Zerbitzu-eginkizunak. Deialdiak 2017-2018 ikasturtea
Ebazpena, 2017ko martxoaren 6koa, Hezkuntza Saileko Langileak Kudeatzeko zuzendariarena. Honen bidez, hurrengoa arautzen da 2017/2018 ikasturterako: osasun-arrazoi larriengatik zerbitzu-eginkizunetan lanpostu bat baimentzea; osasun-arrazoi larriengatik klase-orduen 1/3ko murrizketa aldi baterako baimentzea, ohiko irakaskuntza-lanean aritzea zailtzen duten egoeretan; osasun-arrazoi larriengatik edo, salbuespen gisa, behar adina egiaztatutako beste arrazoi batzuengatik zuzenean eskolak ez emateko zerbitzu-eginkizunak baimentzea; senideen gaixotasun larriarengatik zerbitzu-eginkizunak baimentzea; irakaskuntza-arrazoiengatik zerbitzu-eginkizunak baimentzea; eta hautetsia izateagatik zerbitzu- eginkizunak baimentzea (Argitaratze-eguna: 2017-03-06)
Eskabideak aurkezteko epea: 2017ko martxoaren 17ra arte, eguna barne. http://www.hezkuntza.ejgv. euskadi.eus/langile-irakasle- zzee-deialdiak/r43-2458/eu/
Comisiones de servicio. Convocatorias Curso 2017-2018
Resolución, de 6 de marzo de 2017, del Director de Gestión de Personal del Departamento de Educación, por la que se regulan para el curso académico 2017/2018: la autorización en comisión de servicios de un puesto por motivos de salud grave; la autorización temporal de reducción de 1/3 de horas lectivas por motivos de salud grave en los supuestos de dificultad de desempeño de la tarea docente ordinaria; la autorización de comisiones de servicios destinadas a funciones de no impartición de docencia directa por motivos de salud grave, o extraordinariamente, por otros motivos suficientemente contrastados; la autorización de comisiones de servicios por razones de enfermedad grave de familiares; la autorización de comisiones de servicio por razones docentes; y la autorización de comisiones de servicios por desempeño de cargo electivo (Fecha de publicación: 06-03-2017)
Plazo de solicitud: hasta el 17 de marzo de 2017, inclusive. http://www.hezkuntza.ejgv. euskadi.eus/personal-docente- ccss-convocatorias/r43-2458/ es/
No hay comentarios:
Publicar un comentario